Subject: RE: PPA piirangualade kehtivuse pikendamise palve
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Kert Kotkas'" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, "Priit Rifk" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 10:44:32 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0588/25
(A0588/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/006/5926N02445E003 A)EETN
B)2502240400 C)2502241500 D)0400-1039 1101-1500 E)TEMPORARY RESTRICTED
AREA EER2514 ESTABLISHED DUE TO NDEPENDENCE DAY EVENTS WI: 4000M RADIUS
CENTERED ON 592601N 0244439E. UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY IN
THE ACTIVATED AREA WITHOUT PRIOR COORDINATION FROM ESTONIAN POLICE AND
BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED
FROM +372 5108232. F)SFC G)400FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Kert Kotkas <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 8:20 PM
To: Eve Härm <[email-masked]>; Diana Krotova
<[email-masked]>
Subject: PPA piirangualade kehtivuse pikendamise palve

Siin on EV aastapäeva õhuruumi NOTAM-teabe esitamise vorm.

Järgmisena saadan veel ka meie suurte R-alade pikendamise palve.

Ikka tänades

Kert

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.